Nortasun korporatibo profesionala behar duzu? Logotipoa baduzu, baina zahartuta edo zahartuta geratu da, eta sentitzen duzu jada ez dela lehiakideen artean nabarmentzen? Webgune bat garatu behar duzu eta ez duzu logoa formatu bateragarrietan?

Gure bezeroek webgunea berriz diseinatzea proposatzen digutenean, beti gomendatzen diegu printzipioarekin hastea: identitate korporatiboa definitzea.

Baina, zer da ikusizko identitate korporatiboa? Askotariko elementu grafikoen multzoa da, hala nola kolorea, tipografiak, formak eta abar, eta horiek moldatu egin behar dira enpresak irudikatzen dituen balioak transmititzeko eta markaren mezua komunikatzeko, markaren irudia koherentea eta sendoa dela ziurtatuz.

Negozio bakoitzak ospe bat du eraikitzeko, eta ez soilik bere produktu edo zerbitzu onak eskainiz. Gaur egun, kanpotik hautematen den irudia bere arrakasta neurtzeko modu gisa ere ikus daiteke. Enpresa bakoitzak bere historia du kontatzeko bere sorkuntzari buruz, bere jarduerari buruz, bere existentziaren arrazoiei buruz. Hori guztia ikusizko identitate egoki baten bidez partekatzeak negozio baten irudia definitzea eta publikoarekin lotura emozionala sortzea eragiten du.

Jendeak marka bat irudi bakar batekin identifikatzen jakitea da enpresa orok lortu nahi duen ametsa. Ondo funtziona dezan, diseinuak bakarra izan behar du, eta ikusizko identitatea neurrira egin behar da, sortzen duen lehen inpresioak eragin handia izango baitu bezero potentzialengan. Ikusizko identitate propioa izateak, ondo finkatua eta oso zehaztua, lehiakideengandik bereizten eta erraz gogoratzen lagunduko dio zure negozioari. Pertsonak hautemandako irudiak eta enpresarekiko sortzen den erantzun emozionalak eragina dute marka bat bestearen gainean aukeratzeko erabakian.

Orain, identitate bisual korporatiboa zertan datzan dakizunez, zure enpresaren ikus-estandartea diseinatzen (edo birdiseinatzen) has gaitezke: logoa.

Izan ere, logotipoa da normalean enpresa bati buruz ikusten duzun lehen gauza, kaletik zoazenean edo webgune batean lehen aldiz nabigatzen duzunean. Logotipo on baten atzean profesionalen lan zehatza dago, eta arreta berezia jartzen dute beren helburua bete dezaten kontuan hartu beharreko ezaugarri guztiak modu grafikoan helarazten.

Arrakasta-logotipo bat formatu eta tamaina guztietan erabili ahal izango da, eta, gainera, modu argi eta ikusgarrian erakutsi beharko da beti.

Hona hemen horietako batzuk: Euskarri grafiko erabilienak:

  • Papergintza instituzionala (txartelak, fakturak, karpetak, Gutun-azalak, koadernoak)
  • Sustapen-elementuak (liburuxkak, posterrak, isurialdeak, Packaging-a, janzkera -)
  • Webguneak edo on-line dendak, blogak, bannerrak, sareak Sozialak…

Zalantzarik gabe, nortasun ona izatearen onurak Bisual korporatiboa funtsezko balioa da gogamenean kokatzeko Eta konpetentziatik bereiztea.