Nortasun korporatibo profesionala behar duzu? Logotipoa baduzu, baina zahartuta edo zahartuta geratu da, eta sentitzen duzu jada ez dela lehiakideen artean nabarmentzen? Webgune bat garatu behar duzu eta ez duzu logoa formatu bateragarrietan? Hemen azaltzen dizugu zergatik den hain garrantzitsua izatea ikusizko identitate korporatibo ona.

Gure bezeroek webgunea berriz diseinatzea proposatzen digutenean, beti gomendatzen diegu printzipioarekin hastea: identitate korporatiboa definitzea. Baina, zer da ikusizko identitate korporatiboa? Askotariko elementu grafikoen multzoa da, hala nola kolorea, tipografiak, formak, etab. Horiek moldekatu egin behar dira enpresak adierazten dituen balioak transmititzeko eta markaren mezua komunikatzeko, markaren irudia koherentea eta sendoa dela ziurtatuz.

Ikusizko identitate korporatiboa

Negozio bakoitzak ospe bat du eraikitzeko, eta ez soilik bere produktu edo zerbitzu onak eskainiz. Gaur egun, kanpotik hautematen den irudia bere arrakasta neurtzeko modu gisa ere ikus daiteke. Gainera, enpresa bakoitzak bere historia du kontatzeko bere sorkuntzari buruz, bere jarduerari buruz, bere existentziaren arrazoiei buruz. Hori guztia ikusizko identitate egoki baten bidez partekatzeak negozio baten irudia definitzea eta publikoarekin lotura emozionala sortzea eragiten du. Enpresek beren marka irudi bakar batekin ezagutzea dute helburu.

Ondo funtziona dezan, diseinuak bakarra izan behar du, eta ikusizko identitatea neurrira egin behar da, sortzen duen lehen inpresioak eragin handia izango baitu bezero potentzialengan. Ikusizko identitate propioa izateak, ondo finkatua eta oso zehaztua, lehiakideengandik bereizten eta erraz gogoratzen lagunduko dio zure negozioari. Era berean, pertsonak hautemandako irudiak eta enpresarekiko sortzen den erantzun emozionalak eragina dute marka bat bestearen gainean aukeratzeko erabakian.

la importancia de crear una identidad visual corporativa

Orain, identitate bisual korporatiboa zertan datzan badakizunez, zure enpresaren ikus-estandartea diseinatzen (edo birdiseinatzen) has gaitezke: logoa.

Logoa

Web-ean eta establezimendu fisikoetan finkatzen duzun lehen gauza da. Horren atzean profesionalen lan zehatza dago, zeinek arreta berezia jartzen dute beren helburua bete dezaten kontuan hartu beharreko ezaugarri guztiak modu grafikoan helarazten. Arrakasta izateko, formatu eta tamaina guztietan erabili ahal izango da, eta, gainera, modu argi eta ikusgarrian erakutsi beharko da beti. Hona hemen gehien erabiltzen diren euskarri grafikoetako batzuk:

• Papergintza korporatiboa (txartelak, fakturak, karpetak, gutun-azalak, koadernoak)

• Merchandising (foiletoak, posterrak, faldoiak, packaging-a, janzkerak)

• Online webgune edo dendak, blogak, bannerrak, sare sozialak.

Zalantzarik gabe, Ikusizko Identitate Korporatibo ona izatearen onurak funtsezkoak dira erabiltzailearentzat.