SAP Business One-k proiektuak kudeatzeko modulu bat du, edozein proiektu modu eraginkorrean zuzentzeko eta kudeatzeko funtzionaltasun egokiarekin, hasierako plangintzatik amaierako entregaraino. Gainera, sistemako beste modulu batzuetan bezala, proiektuak kudeatzeko modulua zeharkakoa da ERPko beste arlo funtzionalekin. Artikulu honetan modulu honen gaitasunei buruzko oinarrizko nozio batzuk emango ditugu.
Adibideari irismen handiagoa emateko, salmenta- eta fakturazio-transakzioak sartuko ditugu. Adibide hau SAP Business One 9.3 SQL buruz egin da. SAP B1 on HANA bertsioan, modu berean egingo litzateke. Zehazki, prozesu osoa erakutsiko dugu, inprimagailu bat bezero bati eskaintzen zaionetik, aurrekontua onartzen denetik, entregatzen denetik eta fakturatzen denetik.
Gero ikusiko dugu nola sortzen dugun inprimagailua instalatzeko proiektu bat, non instalazioaren orduak egozten ditugun eta ordu horiek bezeroei fakturatzen dizkiegun proiektuen moduluko faktura-laguntzailearen bidez. Goazen pausoz pauso.
-
B1000 inprimagailu baterako salmenta-eskaintza
-
Bezeroak berehala onartzen digu eskaintza. Eskaintzatik zuzenean entrega eta faktura albarana sor dezakegu:
Inprimagailua biltegitik ateratzen den unean, entrega-albaranarekin, lote-zenbaki bat esleitzen dugu (adibide honetan, artikulu hau sortaka kudeatzen da, baina serie-zenbakiaren arabera ere kudea dezakegu, edo eskuz kudeatu). Lotea eskuz edo automatikoki esleitu daiteke:
Esleitutako lote-zenbaki batek albaranetik sortzen du faktura klik bakar batean:
Jakina, dokumentu horiek guztiak zuzenean esportatu daitezke PDF, Excel edo Word-era, eta posta elektronikoz zuzenean bidal daitezke:
Sistemak dokumentuen jarraipena egiteko erlazio-mapa bat ere badu:
Fakturak
Gure kasuan, fakturak giltzarrapoa irekita dauka, oraindik ordaindu gabe dagoelako. Gainera, beste funtzio batzuen artean, fakturatik ordainketa edo itzulketa bat sor dezakegu. Hitzaurre honen ondoren, proiektuen kudeaketarekin hasiko gara:
- Inprimagailua saldu diogun bezeroari lotutako proiektu bat sortuko dugu, eta 2 etapa hartuko ditugu kontuan: inprimagailua instalatzea eta inprimagailuaren softwarea instalatzea.
Hasieran egin dugun salmenta-eskaintzaren trazabilitaterako, kasu honetan lehen etaparekin lotzen dut:
- Orduak egoztea. Hortik aurrera, instalazioa egiten duten langileek orduak egotziko lizkiokete proiektuaren etapa bakoitzari. Hori kronogramarekin egiten dugu (timesheet):
Esan bezala, garai horiek proiektu horren aurka egozten ari gara, eta, zehazkiago, proiektuari lotutako zerbitzu-artikulu baten aurka, LB0001 (Eguneko zerbitzua ematea):
Bezeroari fakturatuko dizkiogun zerbitzu-orduak adierazten dituen zerbitzu-artikulu orokor bat besterik ez da. Gogoratu bezeroari inprimagailuaren salmenta fakturatzeaz gain, proiektuari egozten dizkiogun zerbitzu-ordu guztiak fakturatzen dizkiogula.
- Eta puntu honetara iritsita, funtzioa erabiliko dugu bezeroari egotzi dizkiogun orduak fakturatzeko. Hori erraz kudeatzen da fakturazio-laguntzaile baten bidez:
Azkenean, faktura sortuko dugu, eta bezeroari emango dizkiogu definitu dugun zerbitzu-orduko tarifari egotzitako benetako laneko 2: 30ak, gure kasuan:
Proiektuan automatikoki lotu digu faktura hau:
Jakina, proiektuaren etapa bakoitzarekin lotu ditzakegu gure egutegian planifikatu edo beste langile bati esleitu ahal dizkiogun jarduerak eta zereginak:
Ustiatu ditzakegun txosten estandar batzuk. Esan gabe doa SAP Business One on HANAk gaitasun analitiko handiagoak dituela, ondorengo artikuluetan erakutsiko dizuegun bezala.
Ez izan zalantzarik gure iruzkinen atalean galderak egiteko, azalpena zabaltzea edo zerbait zehatzagoa irakastea nahi baduzue. Gure SAP Business One departamenduarekin ere jar zaitezke harremanetan (ETEeKIN by Oreka IT).