Langileen ordutegi-kontrolaren araudira egokitzeko egin zenuen apustua Excel orri bat izan bazen, edo, are gehiago, sinatzeko orri fisiko bat, post hau interesgarria izan daiteke. Askok pentsa dezaketena gorabehera, plantillaren fitxaketak kudeatzeko software bat ezartzea ez dago ETEen irismenetik kanpo, eta, gainera, askoz ere balio eta eraginkortasun handiagoa eman diezaioke enpresari, araudia betetzeaz harago.

ETEeKIN by Oreka IT webgunean fitxaketak egiteko eta kontrolatzeko web soluzio bat garatu dugu. Erraza, ezartzeko erraza, eskuragarria eta, batez ere, eskalagarria. Horrek esan nahi du enpresan lan egindako orduen kontrola eramaten laguntzeaz gain, besteak beste, oporrak, talde-egutegiak eta abar kudeatzen ere lagunduko dizula. Post honetan labur-labur azalduko dizugu zer den, nola funtzionatzen duen eta tresna horren gutxi gorabeherako kostua.

Zertan datza konponbidea?

Web soluzio bat da, gure zerbitzarietan dagoena. Horrek esan nahi du bezeroarentzat hodeiko zerbitzu gisa funtzionatzen duela, eta URL pertsonalizatu baten bidez sartzen dela bertara, ordenagailuetatik zein gailu mugikorretatik. Tresna hau Saas formatuan merkaturatzen da, hau da, urtean lizentzia bat ordainduko duzu erreminta erabiltzen duen erabiltzaile bakoitzeko (langileak) eta urteko ostatu-kanon bat.

Enpresa erabiltzailearen irudi korporatiboari pertsonalizazio batekin entregatzen zaio, logoa eta kolore korporatiboak txertatuz.

Fitxaketen datuak une oro gordeko dira eta eskuragarri egongo dira, bai langile bakoitzarentzat, bai erabiltzaile administratzailearentzat, arauak ezartzen baitu langile bakoitzak bere lan egindako orduak kontsultatzeko aukera izan behar duela.

Gailu mugikorretara egokitzeko diseinatuta dago; beraz, fitxaketak ordenagailutik edo edozein nabigatzaileren bidez egin daitezke. Tresnara sartzeko IPak mugatzeko aukera ere badago, soilik konexio espezifikoetatik egin ahal izateko fitxaketak.

Interfazea gailu mugikorretara egokitzea

Gailu mugikorretan ezar daitekeen app bat sartzeko aukera ere eskaintzen du.

Soluzio honek bi erabiltzaile mota ditu:

  • Estandarra: erabiltzaile horiek fitxaketak egin eta oporrak eska ditzakete.
  • Administratzailea: panel eta funtzionalitate gehigarriak dituzten giza baliabideen erabiltzaile kudeatzaileentzat.

Zer funtzionalitate eskaintzen ditu?

Fitxaketak tipologiaren arabera egitea

Erabiltzaile administratzaileak sarrera- eta irteera-fitxaketen mota desberdinak defini ditzake, eta, horrela, irteera medikoak, atsedenak eta abar erregistratu ahal izango ditu.

Langileentzako fitxaketen ikuspegia
Administratzaile bidezko fitxaketa motak sortzea

Langileek fitxaketak kontsultatzea

Langileek fitxaketak kontsulta ditzakete, baita hilean eta urtean lan egindako orduak ere. Hau da fitxaketa-orduak langile bakoitzaren eskura jartzeko derrigortasuna betetzeko modurik onena.

Eguneroko kontsulta
Hileko eta urteko kontsulta

Oporren eskaera

Langile bakoitzak opor-eskaerak egin ahal izango ditu, egun osoka edo ordu solteka. Eskaera hori erabiltzaile administratzaileari bidaliko zaio, eta hark onartu edo ukatuko ditu, hala badagokio. Langileak zein administratzaileak kontsultatu ahal izango dute zenbat opor hartu, eskatu eta onartu diren.

Oporretako kontingentearen laburpen-bista

Erabiltzaile administratzaileak oporrak onartzea

Plantillan onartutako eskaerak eta oporrak kudeatzeko panela

geolokalizazio

Fitxaketak geolokalizatu egin daitezke, distantzia-tolerantzia maximoa kontuan hartuta. Hala, erabiltzaile administratzaileak lokalizazio espezifikoen koordenatu batzuk erregistratu ahal izango ditu aldez aurretik, eta horiekin alderatuko du tresnak fitxaketak horietatik egiten badira. Funtzionalitate hori egokia da langile bakoitzak bere gailutik fitxatzen dituen enpresentzat, edo ohiko bulegoetatik kanpo hainbat solairu, bezero edo kokaleku dituzten enpresentzat.

Fitxaketaren kokapena

Fitxaketen gorabeherak kontsultatzeko panela

Erabiltzaile administratzaileak panel bat du, eta bertan, ordu jakin batean programatutako lan bati esker, sarrera fitxatu duen langile baten irteera-fitxaketa falta den egiaztatzen du sistemak. Sistema honen bidez, beste ordu batzuk erregistratzea saihesten da, langileak irteera fitxatzea ahaztu duelako.

Erabiltzaile administratzaileak fitxaketak aldatzea eta sortzea

Aurreko puntuaren harira, erabiltzaile administratzaileak fitxaketaren bat aldatu ahal izango du, edo ahaztu direnak azkar eta erraz sortu.

Erabiltzaileak / enplegatuak sortzea eta kontsultatzea

Erabiltzaile administratzaileak berak modu autonomoan kudeatu ahal izango ditu lizentzia aktiboak, eta langile berriak sortu eta aktibatu edo desaktibatu ahal izango ditu. Puntu hori bereziki garrantzitsua da, lizentziak erabiltzaile aktiboetara (une horretan tresna erabil dezaketen enplegatuak) soilik erakartzen baitira, eta ez enplegatuen historikora. Horrela, aldi baterako edo aldizkako langileak eduki daitezke lizentzia gehiago eskuratu beharrik izan gabe edo erabiltzaile horiek “zapaldu” gabe.

Posta elektronikoz egindako alertak

Soluzioari esker, posta elektroniko bidezko hainbat alerta aktibatu daitezke, bai enplegatuei, bai administratzaileei, bezeroak behar dituen eskakizunen arabera. Adibidez, alertak aktibatu daitezke fitxaketak aldatzeko, oporrak eskatzeko, ahaztutako fitxaketak egiteko, etab.

Excel kalkulu-orrira esportatzea

Langile baten zerrenda Excel edo Word kalkulu-orri batera esportatu daiteke, langileari emateko edo barne-kudeaketak egiteko.

Eskabitatea

Tresna hori % 100ean garatu dugu guk, eta, horri esker, neurrira egindako funtzionalitateak egokitu edo gara daitezke, bezero bakoitzaren prozesu eta kasuistiketara ahalik eta gehien egokitzeko, inplementatzeko kostu bakar eta puntualarekin.

Zein da inplementazioaren kostua?

Tresna hau erabiltzaile aktiboen lizentzien eskala baten arabera tarifatzen da + urteko zenbateko finko bat ostatuagatik. Hasierako ezarpenak kostu bakarra du tresna abiaraztean. Horrela, tresna hori 590,00 €-tik aurrera abia daiteke lehen urtean, urtean 390,00 €-ko kostu errepikariarekin.

Tresnaren informazio osoa uzten dizugu dosier honetan.